Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić do 14 dni od zakupu bez podania przyczyny.

Jak zwrócić produkty?

  1. Pobierz FORMULARZ, wydrukuj go, a następnie wypełnij.
  2. Zapakuj zwracane produkty. Wrzuć do środka wypełniony formularz oraz dowód zakupu.
  3. Przygotowaną paczkę nadaj do nas za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na adres:
    Broton BHP
    Drogowców 2a
    39-200 Dębica
    tel: 600279968
  4. Po otrzymaniu przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy środki na Twoje konto.

Reklamacje

  1. W przypadku otrzymania przez Ciebie towaru niezgodnego z złożonym zamówieniem tj. np. otrzymałeś zły produkt, produkt zawiera wady lub jest po prostu uszkodzony, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy LINK wpisując temat wiadomości “Reklamacja”.
    Dołożymy wszelkich starań, aby szybko i sprawnie przeprowadzić Cię przez proces reklamacyjny. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy do 14 dni roboczych.
  2. W przypadku widocznych uszkodzeń paczki ważna jest natychmiastowa reakcja. Fakt ten należy natychmiast zgłosić kurierowi lub w przypadku przesyłek Paczkomatowych dokonać zgłoszenia w Aplikacji InPost lub dzwoniąc na infolinię InPost. Prosimy również o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy LINK wpisując temat “Reklamacja” oraz podając numer zamówienia , który znajduje się w mailowym potwierdzeniu złożenia zamówienia.
    Po otrzymaniu powiadomienia rozpatrzymy reklamację najszybciej jak to możliwe.

Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się w naszym regulaminie: LINK

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące otrzymanych produktów z przyjemnością na nie odpowiemy. Napisz do nas!